Informacioni sistem
Univerziteta u Tuzli
Univerziteta u Tuzli
Poštovani korisnici, ovdje možete naći osnovne informacije
o servisima i pravilima korištenja mreže Univerziteta u Tuzli
U slučaju problema sa studentskim pristupom molimo obratite
se vašoj studentskoj službi.
o servisima i pravilima korištenja mreže Univerziteta u Tuzli
U slučaju problema sa studentskim pristupom molimo obratite
se vašoj studentskoj službi.
Dodatne informacije
Trajanje suspenzije
Tipično vrijeme suspenzije je 7 dana od dana incidenta. Ukoliko se incident ponovi novo vrijeme suspenzije je 30 dana.
Ukoliko smatrate da ste otklonili problem odgovorna osoba (Dekan, Šef katedre, Šef službe ... ) može zahtjevati ponovno uključenje email porukom na amir.hadzimehmedovic@untz.ba
Napomena: Prije nego pošaljete zahtjev za ponovno uključenje molimo da otklonite uzrok incidenta.
Ukoliko smatrate da ste otklonili problem odgovorna osoba (Dekan, Šef katedre, Šef službe ... ) može zahtjevati ponovno uključenje email porukom na amir.hadzimehmedovic@untz.ba
Napomena: Prije nego pošaljete zahtjev za ponovno uključenje molimo da otklonite uzrok incidenta.
Tipični uzroci:
- File sharing software ( Azureus, WinMX, eDonkey 2000, eMule, KaZaA Morpheus, BearShare, Bittorrent, Shareaza, XNap)
- Virus/Trojan/Spyware
- Korištenje pomagala za download fajlova sa interneta konfigurisanih sa prevelikim brojem simultanih konekcija
- Proxy stranice
- Stranice neprikladnog sadržaja za akademsku zajednicu
- Stranice za distribuciju software-a kojim se krše autorska prava