Informacioni sistem
Univerziteta u Tuzli
Poštovani korisnici, ovdje možete naći osnovne informacije
o servisima i pravilima korištenja mreže Univerziteta u Tuzli
U slučaju problema sa studentskim pristupom molimo obratite
se vašoj studentskoj službi.

Dodatne informacije

Trajanje suspenzije


Tipično vrijeme suspenzije je 7 dana od dana incidenta. Ukoliko se incident ponovi novo vrijeme suspenzije je 30 dana.

Ukoliko smatrate da ste otklonili problem odgovorna osoba (Dekan, Šef katedre, Šef službe ... ) može zahtjevati ponovno uključenje email porukom na amir.hadzimehmedovic@untz.ba


Napomena: Prije nego pošaljete zahtjev za ponovno uključenje molimo da otklonite uzrok incidenta.


Tipični uzroci:

  • File sharing software ( Azureus, WinMX, eDonkey 2000, eMule, KaZaA  Morpheus, BearShare,  Bittorrent, Shareaza, XNap)
  • Virus/Trojan/Spyware
  • Korištenje pomagala za download fajlova sa interneta konfigurisanih sa prevelikim brojem simultanih konekcija
  • Proxy stranice
  • Stranice neprikladnog sadržaja za akademsku zajednicu
  • Stranice za distribuciju software-a kojim se krše autorska prava